miercuri, 5 august 2015

Un român a provocat alertă în centrul Londrei fără intenție pentru o inscripție

Pe camionul său scrie "Iran is Great"

Cristian Ivan, în vârstă de 42 de ani, s-a îndrăgostit de Iran în 2010, când a vizitat această țară. Împreună cu familia, el călătorește în lumea întreagă într-un camion amenajat ca rulotă pe care a scris „Iran Is Great” (Iranul e minunat – n.r.). Românul a ajuns la Londra și a parcat în fața Muzeului Științei. Imediat, poliția antitero a fost alertată în legătură cu un „vehicul suspect”. Muzeul a fost evacuat și străzile au fost închise timp de două ore, pentru investigații, relatează BBC.
Cristian Ivan spune că nu a știut că a greșit cu ceva, pentru că agenții de securitate s-au uitat la el cum parchează lângă alte mașini și nici nu au spus că ar fi o problemă în momentul în care familia a părăsit vehiculul. Camionul are numere de înmatriculare germane.
„Se pare că au fost niște anunțuri în Muzeul Științei prin care era chemat proprietarul camionului cu număr de Germania, dar nu le-am auzit, pentru că eram alături, în Muzeul de Științe ale Naturii. Fiul meu Lucas are opt ani. Îi plac dinozaurii și am ales să vizităm mai întâi Muzeul de Științe ale Naturii”, a explicat Cristian Ivan.
Cristian Ivan trăieşte în Germania fiind căsătorit cu o franţuzoaică, Audrey. Ei își educă cei doi copii prin „roadschooling”: mai multe luni pe an, familia călătoreşte cu rulota prin Asia, Europa sau Africa. Lumea întreagă este sala de clasă. Vizitarea muzeelor face parte din acest tip de educație.
„Când ne-am întors la camion, am văzut că erau geamurile sparte. M-am întrebat cine ar fi putut s-o facă, dar apoi ni s-a spus că a fost poliția”, a povestit Cristian. „Am aflat mai târziu de la niște agenți de securitate că poliția a fost îngrijorată din cauza plăcuțelor de înmatriculare străine și a ceea ce scria pe camion”, a adăugat Cristian.
Muzeul Științei a precizat că nu a fost cel care a declanșat alerta de securitate și a urmat ordinele poliției și a procedat la evacuarea completă a clădirii.
Sursa: Digi24.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu